זמן בידוד – מה אפשר לעשות?

shutterstock_1662545491

בכל המסורות ולאורך שנים בני אדם לקחו לעצמם פרקי זמן של התבודדות. אולי בהרים , או מערה, או במנזרים.  

כך שגם אם תקופת הבידוד הזאת אינה רצונית, הרי שזאת הזדמנות נפלא לקחת זמן לעצמכם לתרגול: 
אז  איך אפשר לתרגל בתקופה הזאת:

  1. להקשיב למדיטציות מונחות, או לתרגל תרגול אישי ולהנות מהזמן והשקט שמתאפשר
  2. יוגה בתנועה – גם אם לא יוצאים החוצה, עדיין אפשר וחיוני להניע את הגוף, שמנו לכם כמה מדיטציות בתנועה נהדרות שאפשר לתרגל איתן בתקופה הזאת
  3. מפגש עם הטבע- אם יש לכם חצר פרטית, ויכולת גישה אליה אז נפלא.  אבל גם אם לא – הזמנה לתרגל מדיטציה של צלילים , ולהקשיב לקולות הטבע, או מדיטציית שמיים – שבה אנו מתבוננים בטבע ורואים את ההשתנות שלו.  אפשר גם לקחת זמן פשוט להרהר, בהשתנות של הטבע, בהיותנו חלק מהטבע, מושפעות ומושפעים. 
  4. לשים לב למערכת המחשבות, רגשות, תחושות ודחפים שיש לנו מול חווית הבידוד.  הרבה רגשות יכולים להתגלות, נעימים ולא נעימים.  ואפשר לשים לב לחוויה הפנימית. 

שיהיה המון טוב
מיכל
סגירת תפריט

הרשמה לשידור לייב

קישור לזום

תודה שנרשמת

תודה שנרשמת למפגש שלנו.
מצורף לינק לכניסה דרך אפליקציית זום:

קישור לזום