shutterstock_359088245

כלים להרגע ברגעי מצוקה ופחד

איך לשחרר מתח וחרדה ? 

מעל למאה אלף איש חולים בקורונה ברחבי העולם, אבל עוד מליארדים מושפעים מהמגפה. בין אם דרך השפעה ישירה- בידוד, פגיעה בפרנסה, שינוי באורח החיים- ובין אם דרך תגובות המתח והחרדה הטבעיות שמופיעות אצל רבים בתקופה זאת. 
אז איך אפשר להוריד את המתח ולפוגג חרדה? 
 

1. מדיטציה – תרגול אישי שניתן לתרגל בכל מקום בו אנו נמצאים 

תרגול מדיטציה באופן קבוע מפחית באופן משמעותי את רמות המתח והחרדה שאנו חווים. ישנן מגוון שיטות שונות לתרגל מדיטציה, שמאפשרת לנו להרפות מהמתח, מהמחשבות הדואגות, מהחרדה היומיומית ולהתחבר למרחב פנימי מתוך איכות שיש בה יותר נינוחות וקבלה.
 

2. תזונה בריאה ונכונה שתומכת בגוף ונפש בריאים

יש לתזונה שלנו השפעה מכרעת על רמות המתח והחרדה שאנו חווים.  כמה המלצות שכדאי לעקוב אחריהם:
  •  תזונה לא מעובדת ועשירה בעלים ירוקים, ירקות , פירות, קטניות , חלבונים
  • אומגה 3- תומך בבריאות הלב, ומגן מפני דיכאון וחרדה. 
  • תה ירוק: ה l-theatnine שנמצא בתה הירוק, מרסן את לחץ הדם , מסייע באיזון של קצב הלב ומפחית רמות חרדה
 
3. ארומתרפיה – ריחות לשקט ורגיעה
ריחות משפיעים על חלקים שונםי במוח שלנו. יש השפעה על חלקים שונים במוח. ישנם לא מעט מחקרים קטנים המצביעים על כך ששמנים אתריים שונים עשויים לסייע בהפחתת מתח וחרדה.

מחקרים שונים מראים כיצד אנשים חוו פחות מתח כאשר הם הריחו ריחות מרגיעים לפני הסיטאציה המלחיצה.

שמנים אתריים מומלצים:   לבנדר, רוז, ילנג-ילנג, קמומיל, יסמין, בזיליקום ומרווה.

אפשר להשתמש בכל מיני דרכים ובינהן במבער, ובאמבטיה

4. פעילות גופנית – 21 דקות ביו

ספורט ותנועה גופנית חיוניים לבריאות ושקט הנפשי שלנו.  לא משנה מה נבחר: בין אם זה יוגה, הליכה, שחיה, רכיבה, ריקוד ועוד, חשוב להיות מעורבים ב 20-30 דקות של תנועה ביום. 

אולי תאהב גם

שינוי גודל גופנים

המערכת מתחברת, אנא המתינו...

קהילה יקרה,

כל הפעילות שלנו מבוססת על נדיבות הלב,
ניתן להצטרף הן לפעילויות חד פעמיות,
והן לכל הפעילויות בתשלום אחד ל-30 יום גישה. 

נשמח לראותכןם,
מיכל גורל
תודעה בריאה

בחרו סיסמא

קהילה יקרה,

כל הפעילות שלנו מבוססת על נדיבות הלב,
ניתן להצטרף הן לפעילויות חד פעמיות,
והן לכל הפעילויות בתשלום אחד ל-30 יום גישה. 

נשמח לראותכןם,
מיכל גורל
תודעה בריאה

כיף שחזרת!

אין לך עדיין חשבון?

קהילה יקרה,

כל הפעילות שלנו מבוססת על נדיבות הלב,
ניתן להצטרף הן לפעילויות חד פעמיות,
והן לכל הפעילויות בתשלום אחד ל-30 יום גישה. 

נשמח לראותכןם,
מיכל גורל
תודעה בריאה

המערכת מתחברת באמצעות פייסבוק, זה יכול לקחת כמה שניות...

קהילה יקרה,

כל הפעילות שלנו מבוססת על נדיבות הלב,
ניתן להצטרף הן לפעילויות חד פעמיות,
והן לכל הפעילויות בתשלום אחד ל-30 יום גישה. 

נשמח לראותכןם,
מיכל גורל
תודעה בריאה

הכנס לחינוך מיני ומניעת אלימות הינו חלק מאירועי תודעה בריאה ופתוח לך לצפייה. לקבלת ניוזלטרים יעודיים לכנס הצטרפו כאן לכנס ללא תשלום נוסף

בועז עמיחי

כתוב את הכותרת כאן

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כיף שחזרת!

אין לך עדיין חשבון?

כמה משלמים? אתם מחליטים!

ההרצאות הן חלק מפרוייקט "“תודעה בריאה” – מרחב מקוון למודעות חברתית והתפתחות אישית

המבוסס על רצון טוב למען הקהילה. הצטרפו לקהילה וקבלו גישה לכל תכני “תודעה בריאה” למשך 30 יום בעלות מינימלית של 50 שקלים ועד 200 שקלים. אנחנו נדאג לתוכן האיכותי ואתם תחליטו כמה לשלם.

*המרצים בכנס משתתפים בשכר סמלי, ובכל הרצאה תוכלו לתמוך בהם בנפרד ככל שתחפצו​

לחינוך מיני מיטיב.

לחינוך מיני מיטיב

ההצטרפות לכנס מעניקה לכם כניסה לכל מפגשי הכנס, ובנוסף לכך גישה לתודעה בריאה במשך 30 יום 

בועז עמיחי

כתוב את הכותרת כאן

ראשון בבוקר

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

הרשמה לשידור לייב

קישור לזום

תודה שנרשמת

תודה שנרשמת למפגש שלנו.
מצורף לינק לכניסה דרך אפליקציית זום:

קישור לזום
Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.