תזונה, הזנה ומודעות

ספרית VOD פתוחה לחברי תודעה בריאה.

להתחברות או הרשמה לחצו כאן

ד”ר סטיבן פולדר

מייסד עמותת ”תובנה” ואחד מהמורים הרוחניים המובילים בישראל. במהלך 20 השנים האחרונות לימד את תורות הלימוד הבודהיסטיות ותרגול מדיטציה בפני אלפי אנשים.

ד”ר סטיבן פולדר

מייסד עמותת ”תובנה” ואחד מהמורים הרוחניים המובילים בישראל. במהלך 20 השנים האחרונות לימד את תורות הלימוד הבודהיסטיות ותרגול מדיטציה בפני אלפי אנשים.

על ההרצאה

מיינדפולנס, מדיטציה ואורח חיים בהשראה בודהיסטית יכולים להשפיע באופן משמעותי על בריאותנו הגופנית ולעזור לנו ליצור חיים של שמחה ורווחה. במהלך הקורס בן 4 המפגשים עם דר’ סטיבן פולדר, נצא למסע משותף שבו נחקור את מערכת היחסים שלנו עם הזנה, השתוקקות והרגלים סביב תזונה. לצד האופנים שבהם תרגולי המיינדפולנס ומדיטציה יכולים לתמוך בבריאותנו.

כשאנו מתרגלים מיינדפולנס המוח והתאים שלנו משתנים. זה עוזר לנו ליצור הרמוניה פנימית ותומך בחיים ארוכים ובריאים.  במקביל המודעות שמתפתחת במהלך התרגול הינה כלי רב עוצמה להפחתת התמכרויות והרגלים רעילים, אשר יכולה גם לסייע לנו להבין מה מועיל לנו באופן אישי וממה כדאי להימנע. לא קל לחיות באיזון בעולם המודרני אבל תרגול מיינדפולנס מעניק לנו את הכלים להחזיר לעצמנו את השליטה על מה שאנחנו צורכות וצורכים.

כל מפגש יימשך כשעה וחצי ויכלול מדיטציה מונחת, שיחה, שאלות, ותרגול בית.

תכני הקורס:

  • כיצד תרגול המיינדפולנס והדהרמה יכולים לתמוך בבריאותנו
  • בין האחזות והשתוקקות לתזונה מיטיבה
  • הקשר בין תזונה, הזנה ורוחניות – מה מזין את גופנו ונשמתנו? 
  • תזונה אקולוגית – האם וכיצד לאמץ טבעונות בריאה?
  • תרגולי מיינדפולנס ומדיטציה והשפעתם על  הזדקנות בריאה וחיים ארוכים

תאריכים המפגשים: 4.5, 11.5 ו-18.5, 25.5.

המפגשים פתוחים עבור משתתפות ומשתתפים “Food for Good” וחברות וחברי תודעה בריאה.

על המנחה:
סטיבן פולדר נולד בלונדון ב1946. בעל תואר שני בביו-כימיה מאוניברסיטת אוקספורד ודוקטורט מהמוסד הלאומי למחקר רפואי בלונדון. הוא שימש מרצה באוניברסיטת לונדון ובבית הספר לרפואה של בית החולים הדסה. בשלושים השנים האחרונות כתב, ייעץ וחקר בתחום הרפואה המשלימה ופרסם ספרים ומאמרים מדעיים רבים. הוא מתרגל אימונים רוחניים הקשורים לבודהיזם מעל 40 שנה. מורה בכיר ומייסדה של עמותת תובנה- ארגון המדיטצייה והמיינדפולנס הגדול בישראל. סטיבן מלמד מזה 25 שנה, ופעיל למען איכות הסביבה והשלום. פרסם שני ספרים. ספרו האחרון הוא:”חמשת הכוחות” בהוצאת Aster Books.

תכנים נוספים שיכולים לעניין אותך

It seems we can't find what you're looking for.
It seems we can't find what you're looking for.

תזונה, הזנה ומודעות

תודה שבחרת להצטרף לרשימת התפוצה אנה מלא/י את המייל שלך כאן:

כתוב את הכותרת כאן

ראשון בבוקר

בועז עמיחי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.