לשווק מתוך הטוב שבך
כלים לתוצאות עסקיות ואישיות
מבוססות ערכים
הקורס מיועד ומותאם לאנשי טיפול, אימון והנחייה (ורלוונטי לכל מי שעוסק בעשיית טוב בעולם)
כלים לתוצאות עסקיות ואישיות מבוססות ערכים
הקורס מיועד ומותאם לאנשי טיפול, אימון והנחייה
(ורלוונטי לכל מי שעוסק בעשיית טוב בעולם)
9 מפגשים | ימי שני, 10:00–11:30 | החל מ־17.3.25 |
ללא עלות- נשמח לתמיכה כספית לפי רצון ויכולת | מבית תודעה בריאה

בקורס המיוחד הזה, נעמיק בהבנה איך שיווק יכול להיות תהליך שמבוסס על ערכים, על תקשורת כנה, ועל אכפתיות אמיתית כלפי הלקוחות שלך.
נלמד ששיווק אינו חייב להיות מאבק, הוא לא צריך להרגיש כמו משהו זר או מאולץ. כשאנו פועלים מתוך החוזקות שלנו, מתוך הערכים שמובילים אותנו, מתוך אכפתיות ללקוחות וחיבור לכוונות העמוקות שלנו השיווק הופך להיות טבעי, זורם והוא גם עובד טוב יותר.
כשאכפת לנו באמת, מרגישים את זה, וזה בא לידי ביטוי ביחסים, בתוצאות, בכל רבדי החיים.

למטפלים, מאמנים, יועצים ואנשי טיפול– שמרגישים שיש להם מתנה מיוחדת לתת לעולם, אך רוצים לעשות זאת בדרך אותנטית ולא “אגרסיבית”.
לכל מי שחווה שללא שיווק – קשה להגיע למי שבאמת צריך אותך, אבל עדיין רוצה לשמור על אכפתיות, יושרה וכנות בכל צעד.
לאנשי מקצוע מעולם הרוח, הגוף-נפש, החינוך והייעוץ, שמעוניינים ללמוד איך להגיע לקהל גדול יותר מבלי לאבד את עצמם בדרך.
לבעלי עסקים קטנים שפועלים לעשיית טוב בעולם ודוגלים בערכים של אכפתיות ואחריות חברתית, ומחפשים תוכנית מעשית שתהפוך את השיווק לכלי משמעותי והמשכי לייעוד שלהם.
⦿ חיזוק הביטחון במסר שלכם:
תלמדו לגשת לשיווק בלי לחוש בושה או לחץ, מתוך הכרה בערך הייחודי שאתם מביאים.
⦿ כלים פרקטיים ליישום כאן ועכשיו:
נלמד לבנות תוכנית פעולה שתהיה מותאמת לערכים שלכם, נדון באילו פלטפורמות כדאי למקד את האנרגיה, ונלמד ליצור תוכן שנותן ערך אמיתי.
⦿ התמודדות עם חסמים ופחדים:
נבדוק יחד איך להפוך את החשש מ”להיחשף” או “להידחות” לתהליך נעים, המבוסס על כנות ואכפתיות.
⦿ חיבור כן עם הלקוחות שלכם:
במקום “לרדוף” אחרי קהל, נלמד איך אפשר למשוך את תשומת ליבם של האנשים הנכונים באמצעות מסרים אמיתיים ורלוונטיים.
⦿ צמיחה אישית ומקצועית:
העיסוק בשיווק אותנטי משפיע לא רק על העסק, אלא גם על תחושת המשמעות שלכם בעולם, ועשוי לחזק את השליחות שאתם מבקשים להביא.
מבט על מה שתלמדו בקורס.
⦿ מה המשמעות של לשווק מתוך הטוב שבך וכיצד זה בא לידי ביטוי
⦿ למצוא את הקול הייחודי שלך בשיווק, לבטוח בו ולטפח אותו
⦿ להכיר את מגוון האפשרויות וערוצי השיווק ולהבין איזה מהם הכי רלוונטיים לך
⦿ לפתח רעיונות לתוכן שנותן ערך, ממתג ומשווק אותך
⦿ להכיר חידושים ודגשים בפלטפורמות מרכזיות לשיווק שלכם
⦿ להשתמש בכלים ושיטות שיהפכו את השיווק לפשוט ואותנטי יותר, כולל AI
תוכנית הקורס.
שיעור ראשון : מבוא לשיווק מבוסס ערכים בעולם משתנה | גיל מרטנס ומיכל גורל
- מה ההבדל בין שיווק פנימי וחיצוני?
- מה זה אומר לשווק לפי הערכים שלנו?
- מה השתנה בעולם השיווק ומה מחפשים הלקוחות?
- איך הלקוחות הופכים להיות חלק מהשיווק?
- איתור הקול הפנימי והמסר שאנחנו רוצים לחלוק עם העולם.
- עולם השיווק בעידן הרשתות החברתיות – מה השתנה
שיעור שני: למצוא את הקול היחודי שלך בשיווק- ולהוציא אותו לאור| גיל מרטנס
- איך לתקשר את המסר בצורה טבעית ואותנטית
- מהו שיווק אחראי?
- איך לשווק באופן אכפתי, שמשאיר את הלקוח עם תחושה טובה ומעצימה?
- שיווק באמצעות תוכן בעל ערך
- הכרות עם הלקוחות שלנו.
שיעור שלישי: סקירת ערוצי השיווק הקיימים - יצירת תוכנית פעולה שיווקית מעשית, חלק א’ | שמי אוסטרובסקי
- סקירה מקיפה של ערוצי שיווק קיימים – לא רק פייסבוק ואינסטגרם!
- אילו ערוצים מתאימים לעסק או לשליחות שלך ומתי?
שיעור רביעי: סקירת ערוצי השיווק הקיימים - יצירת תוכנית פעולה שיווקית מעשית, חלק ב’ | שמי אוסטרובסקי
- המשך ההכרות עם ערוצי השיווק הקיימים
- התאמה בין ערוצי השיווק ליעדים שלך
שיעור חמישי: כללי הכתיבה ברשת - עשה ואל תעשה| גיל מרטנס
- איך לכתוב פוסטים אותנטיים ומחברים
- מדוע לא כולם צריכים לאהוב אותך, ואיך זה משחרר אותך בשיווק
- איך למשוך את האנשים הנכונים במקום לרדוף אחריהם
- עריכת פוסטים ויצירת כותרות מושכות
- תהליך כתיבה אותנטי שמחבר את הקורא אליך.
שיעור שישי: לספר את הסיפור שלך - מציאת רעיונות לפוסטים וסטוריטלינג| גיל מרטנס
- כיצד מוצאים רעיונות לכתיבה גם כשהמוזה לא מגיעה?
- כוחם של סיפורים בשיווק – איך סיפור אישי מאפשר ללקוח להרגיש שהוא מכיר אותך.
- בניית סיפור אותנטי שמשקף את הערכים שלך.
שיעור שביעי: חידושים ודגשים לפלטפורמות מרכזיות: ווצאפ, גוגל ופייסבוק| שמי אוסטרובסקי
- וואטסאפ ביזנס: יצירת קשר חם וישיר עם הלקוחות.
- גוגל ביזנס: הופעה בולטת בתוצאות החיפוש.
- פייסבוק אורגני: עדיין הבית של רבים בישראל – טיפים וכלים פשוטים להגברת החשיפה.
- ניהול נוכחות דיגיטלית באופן שמכבד אותך ואת הקהל שלך ומרחיב את מעגל ההשפעה החיובי.
שיעור שמיני: להבין את הלקוחות ולשווק עבורם- עקרונות לשיווק ערכי | מיכל גורל
- הבנת הלקוח לעומק: הכרת הצרכים, הרצונות והכאבים של הלקוחות על מנת לייצר מסר שמרגיש אישי ואמיתי.
- יצירת סיפור מותג משמעותי: סיפור מותג שמעניק משמעות ומחבר את הקהל לערכים המרכזיים של העסק.
- הלקוח כגיבור: הלקוחות הם גיבורי הסיפור, והמותג הוא המנטור שמוביל אותם לעבר פתרון ותחושת הצלחה.
- בניית אמון דרך אותנטיות: הצגת המותג בצורה כנה, ללא לחץ מכירתי, מתוך אמונה בערך המוצע.
שיעור תשיעי: מבט מסכם על הקורס והקשר ל-AI | גיל מרטנס ושמי אוסטרובסקי
- שיווק בעידן הבינה המלאכותית: לשמור על אותנטיות ורגישות דווקא עכשיו.
- ובכל זאת – איך AI יכול לעזור לנו לייעל את השיווק?
- מגמות מעניינות ברשתות החברתיות שחשוב להכיר.
⦿ מפגשים מקוונים (זום): כל השיעורים מתקיימים אונליין וכוללים גם זמן לשאלות.
⦿ הקלטות זמינות: אם פספסתם שיעור או רוצים לצפות שוב, ההקלטות זמינות לאורך הקורס לתומכים ב-95 ש״ח.
⦿ יישום מעשי: בכל מפגש נציג תרגולים ומשימות קצרות, כך שתוכלו להטמיע את מה שלמדתם.
⦿ קהילה תומכת: ניתן להצטרף לתוכנית הליווי שלנו, לתרגל את הלימוד, להחליף רעיונות, לשתף שאלות ולקבל עזרה מגיל, שמי ומשתתפי הקורס.
⦿ אין צורך בידע מוקדם: הקורס מתאים לכל מי שמעוניין ללמוד שיווק ערכי ומעשי.

גיל מרטנס
מרצה וחוקרת את השפעות הרשת, שיווק ומיתוג באמצעות תוכן, מאמינה ששיווק יכול להיות אחראי וערכי ולעשות טוב.
קמה כל בוקר לתרגל קונדליני יוגה. תולעת ספרים. חיה ונושמת מוזיקה.

שמי אוסטרובסקי
מומחה לשיווק, מנהל שיווק במרכז לחינוך קשוב ואמפתי ובעמותת תעצומות. מלווה עסקים ואנשים בקמפיינים שיווקיים.
מתרגל את עולמות המיינדפולנס והרוח. מדריך בנשמתו. איש של אנשים. חולם חלומות.


מיכל גורל
יזמה, ומובילה את מיזם תודעה בריאה. מורה למיינדפולנס, וחולמות חלומות. מאמינה שהעולם שלנו יכול להיות טוב יותר, אם כל אחד ימצא את הנתיב האישי שלו להתבוננות מודעת על החיים וטיפוח הלב. עוסקת בשיווק כאמצעי להפיץ את עולמות הידע של תודעה בריאה. אוהבת לטייל ביער ולנוח בין העצים.
פרטים והרשמה.
⦿ הקורס בחינם: ניתן להצטרף וללמוד אותו ללא עלות.
⦿ תמיכה בקורס: לתומכים בסכום של 95 ₪ ומעלה מקבלים גישה להקלטות הקורס למשך שלושה חודשים.
⦿ אין צורך בידע מוקדם: הקורס מתאים לכל מי שמעוניין/ת ללמוד שיווק ערכי ומעשי, ללא דרישות מוקדמות.
מועדי מפגשי הקורס.
⦿ קורס שיווק ערכי: ימי שני, 10:00–11:30, החל מ־17/3 (9 מפגשים)
הקורס מוצע ללא עלות.
נשמח שתתמכו בו בכל סכום שתבחרו. תמיכה בסכום של 95 ש״ח ומעלה תזכה אותכם בגישה להקלטות ל-3 חודשים.
הצטרפות למפגשי תרגול.
⦿ לצד הקורס תוכלו להצטרף למפגשי תרגול לקורס בקבוצות קטנות יותר, שבהן תוכלו להתאמן על הלימוד.
אפשרות להצטרף לתוכנית התרגול של הקורס בעלות של 195 ש״ח לחודש. התוכנית כוללת:
⦿ תרגול עם שמי: ימי שלישי, 10:00–12:00, החל מ־4/1.
⦿ תרגול עם גיל: ימי ראשון, 17:00–19:00, החל מ־23/3.
שימו לב: בפסח לא יתקיימו מפגשים בתאריכים 13/4 (תרגול גיל), 14/4 (קורס) ו־15/4 (תרגול שמי).

הצטרפו אלינו למסע
אנחנו מזמינים אותך לגלות דרך חדשה לשווק: דרך שנשענת על ערכים, על חמלה ועל הרצון לעזור. כשאת/ה פועל/ת מתוך מה שטוב ואמיתי בך, אחרים חשים את זה – ומתחברים מהר יותר אל מי שאת/ה באמת.
הרשמה וקבלת פרטים נוספים.
הרשמו לקורס ללא עלות ותוכלו להצטרף לכל המפגשים . לאחר ההרשמה תוכלו לבחור לתמוך בקורס ולקבל גישה להקלטות ותכנים נוספים.
“כשאכפת לנו באמת, השיווק מפסיק להיות מאולץ – והופך להיות ביטוי טבעי של הנתינה שלנו.”
זכרו: השיווק הערכי לא רק מגדיל את העסק שלכם – הוא גם מחזק את תחושת המשמעות והשליחות שבחרתם בה.
מחכים לפגוש אתכם בקורס,
גיל מרטנס ושמי אוסטרובסקי, תודעה בריאה