חיידקים טובים בשירות מערכת העיכול תזונה והמיקרוביום

ספרית VOD פתוחה לחברי תודעה בריאה.

להתחברות או הרשמה לחצו כאן

אופיר פוגל

אופיר פוגל, נטורופת, מטפל, חוקר, סופר ומעביר הרצאות וסדנאות בארץ ובעולם.
חוקר אריכות חיים בריאה והשפעת תזונה על תפקודי המוח בבי״ח ״שמיר״.
מחבר הספרים ״לרקוד (גם) בגיל מאה – לחיות טוב כעת״, וגם ״הלב – המדריך המלא לבריאות ולשיקום״ יחד עם פרופ׳ קרסו.
ממפתחי שיטת CALM להורדת לחץ דם והפחתת תרופות, וממובילי המחקר שהוכיח את יעילותה.
מרצה ב״קמפוס ברושים״, אוניברסיטת ת״א.

אופיר פוגל

אופיר פוגל, נטורופת, מטפל, חוקר, סופר ומעביר הרצאות וסדנאות בארץ ובעולם.
חוקר אריכות חיים בריאה והשפעת תזונה על תפקודי המוח בבי״ח ״שמיר״.
מחבר הספרים ״לרקוד (גם) בגיל מאה – לחיות טוב כעת״, וגם ״הלב – המדריך המלא לבריאות ולשיקום״ יחד עם פרופ׳ קרסו.
ממפתחי שיטת CALM להורדת לחץ דם והפחתת תרופות, וממובילי המחקר שהוכיח את יעילותה.
מרצה ב״קמפוס ברושים״, אוניברסיטת ת״א.

יגאל קוטין

יגאל קוטין הינו מבכירי המטפלים בארץ לאירוודה, נטורפתת והרבליסט קליני.

אני נשוי לדנה ואב לילדי: שפע רם, אליה כוכב ואלון בר אהבה. אנו מתגורר בהררית,  שנמצאת גוש שגב בגליל.

​המסע  האישי שלי החל אחרי הצבא כשנכנסתי ללימודי יוגה במטרה לשפר את בריאותי.  משם הוא  המשיך בחשיפה לעולם הרוח ולעולם הריפוי דרך מסע משמעותי ראשון שקיימתי להודו.  במסע זה פגשתי והתנסתי בלימוד מעמיק במגוון תורות שונות של  היוגה.  שהייתי לתקופות ארוכות באשראמים (בתי ספר ליוגה) ולמשך תקופה ארוכה  לקחתי על עצמי את הנזירות כדרך ללימוד עצמי ומעמיק.  כששבתי לארץ שחררתי את הנזירות והמשכתי עם לימודי  נטורופתיה ואיורוודה. בהמשך נסעתי שוב להודו כסטודנט לאירוודה, וכשחזרתי לארץ הצטרפתי לרידמן, והייתי בין מקימי מגמת האיורוודה.

האיורוודה  הינה תורת הריפוי ההודית, ממקצועות הרפואה העתיקים בעולם אשר תורמת לריפוי, שמירה על הבריאות, ולחינוך לבריאות טובה עד היום.  היא בעצם כוללת עקרונות אוניברסאלים שכל אחד ואחת יכולים להעזר בהם עדי לשמור על החיים שלהם מאוזנים יותר.

זוהי דרך שהינה בו בעת מתוחכמת ועמוקה בידע,  תובנות ואבחנות שהיא מביאה איתה – ופשוטה ויישומית לכל מי שרוצה ללכת בדרכה. לכן היא כל כך רלוונטית עד היום.

עדי זוסמן

עדי זוסמן, RD BSc M BA, דיאטנית קלינית, מייסדת ומנהלת המרכז ובית הספר לבריאות מערכת העיכול “דרך הבטן”. תזונאית קלינית, עם 30 שנות ניסיון, מפתחת של גישה חדשנית לטיפול במחלות והפרעות של מערכת העיכול. בוגרת האוניברסיטה העברית והדסה ע””כ משנת 1991, לאורך השנים בהם עבדה בקופות חולים וחברות גדולות, הבינה שלא די בייעוץ תזונתי קונבנציונלי למחלות מעיים, הנלמד באקדמיה, ופיתחה שיטת טיפול מיוחדת, אותה מכנה “שיטה גסטרו- אינטגרטיבית”, קרי- משולבת. לאורך הקריירה ניהלה תחום של הזנה תוך ורידית, השתלמה ברפואה סינית ואימון רגשי, עדי פיתחה את המודל הטיפולי המשלב בתוכו תזונה, דיקור + צמחי מרפא ופסיכותרפיה גופנית. “דרך הבטן” הוקם ב2015 ומאז הפך למרכז המוביל, אשר מביא את המטופלים לתוצאות יוצאות דופן, גם במקרים בהם בתי החולים הרימו ידיים. במרכז עובד צוות מוכשר ומודרך של דיאטניות, מטפלים ברפואה סינית ופסיכותרפיסטים. מאז 2018 עדי מלמדת ומכשירה תזונאים ונטורופטים לטפל על פי השיטה שלה שמוכיחה את עצמה בקבלת תוצאות יוצאות דופן בקרב מטופלים. מרצה מבוקשת בכנסים והשתלמויות לקהל הרחב, אחיות, רופאים ודיאטנים, הקימה ומנהלת את הפורום הגדול ביותר בפייסבוק לחולים כרוניים “לחיות בשלום עם קרוהן וקוליטיס”, וכן קבוצת בעלי מעי רגיש והסובלים מרפלוקס, גסטריטיס וכד’. דוברת עברית ורוסית. אמא לבת ושני בנים בוגרים, מתגוררת במרכז הארץ.

תמרה צוברי

מאמנת בריאות, מייסדת ומנהלת את אקווהתראפי בע”מ המרכז לניקוי רעלים והתחדשות הגוף והנפש מזה 21 שנה, הפועל בעקרונות הריפוי הנטורפתי ההולסטי: אירידולוגיה, תזונה, צמחי מרפא, ארומתרפיה, ריפוי תדרים גוף-נפש ושיטת הקולון הידרותרפיה.
מנהלת ומפתחת את קהילת הניקוי [דיטוקס] באגודת המטפלים הישראלית Teva club ומנחה את תוכניות הניקוי רעלים און ליין: liver flush ו-Toxrid. מלמדת שיטות ניקוי בבתי הספר לרפואה משלימה. מטפלת, מנחה וצוות בסדנאות ניקוי הרעלים בקבוצת Tree of Life Israel של ד”ר גבריאל קאזנס מאריזונה ארה”ב, ובקבוצת people with juice “אנשי המיצים” של יואב אגמון.
מנחה בפסטיבל ‘יוגה ערבה’ Yoga&Detox עם אורית אופיר, מעבירה סדנאות בריאות ‘מטבח מרפא’ לבישול בריא לכל המשפחה לסגל מטפלים ולקהל הרחב, משלבת רפואת תדרי קול – מוסיקאית ומנחת מעגלי שירת מנטרות בוגרת הקורס ביורגונומי של רפי רוזן ופיכותראפיה רוחנית של פיטר גולדמן ומעבירה הילינג סאונד עם מבחר כלי ריפוי: שירת אוברטונים, קערות טיבטיות, קולנים, פעמונים, נבל וכלי הקשה.

צחי בוקששתר

צחי, מוכר כשף שעשה מהפכות במטבח הישראלי עם “”התרווד הוורוד”” האנינה והחלוצית שלו, אחרי שחזר מהשתלמוית במסעדות מובילות ועטורות כוכבים בגרמניה, שוויץ ושוודיה. צחי הנחה את התוכנית “”טעמים”” ואת “”מישהו לבשל איתו””, כתב על אוכל בעיתונים רבים ונטל חלק בספר האייקוני “”””Taste of Israel. אבל הלב שלו היה תמיד באוכל שיש לו תרומה נוספת, מלבד ההנאה של הרגע.
לבסוף עשה את הצעד והגשים חלום ישן בכך שסיים לימודי נטורופתיה במכללה לרפואה משלימה “”ברושים””. לאחר לימודי הנטורופתיה הוא מטפל בדבקות – ומספר כי מוצא בכך אושר גדול. “”הנטורופתיה דואגת למנוע חוסרים תזונתיים, לתת לך את כל המרכיבים שהגוף שלך צריך ורק אז להוסיף עוד כלים מהארסנל הרחב שלה. ולי גם חשוב שיהיה למטופלים שלי טעים, ממש ממש טעים. כך הם ימשיכו – וביננו, הנטורופתיה לא מתנגדת לזה.””
ולענייננו הוא מספר “”השיחות על המיקרוביום תמיד תופסות את המטופלים מופתעים ונותנות להם הבנה גדולה על מה שקורה אצלם, שם בפנים, פיזית ונפשית””

על ההרצאה

שיח מומחים בנושא החיידקים הטובים והרעים שבמערכת העיכול. השפעת תזונה על המערך החיידקי. כיצד ניתן לשפר את איכות המיקרוביום והאם תוספי פרוביוטיקה יעילים. בדיקות, תזונה, תוספי תזונה ועוד.

בפאנל נעסוק ב:

– מה כל כך חשוב בחיידקים טובים?
– מה משפיע עליהם?
– השפעת תזונה ומזונות מיוחדים על המערך החיידקי
– כיצד ניתן לשפר את איכות המיקרוביום (מערך החיידקים הטובים שלנו)?
– האם תוספי פרוביוטיקה יעילים?
– איזה בדיקות, תזונה ותוספי תזונה יכולים לעזור?

בהשתתפות:
יגאל קוטין, נטורופת והרבליסט קליני, ND,
תמרה צוברי, מאמנת בריאות, מייסדת ומנהלת אקווהתראפי
אופיר פוגל, נטורופת, מטפל, חוקר, סופר
צחי בוקששתר, שף ישראלי ונטורפת
עדי זוסמן, דיאטנית קלינית, מנהלת המרכז לבריאות מערכת העיכול “דרך הבטן”

תכנים נוספים שיכולים לעניין אותך

It seems we can't find what you're looking for.
It seems we can't find what you're looking for.

חיידקים טובים בשירות מערכת העיכול תזונה והמיקרוביום

תודה שבחרת להצטרף לרשימת התפוצה אנה מלא/י את המייל שלך כאן:

כתוב את הכותרת כאן

ראשון בבוקר

בועז עמיחי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.